پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی-مدیر حوزه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان اینکه یک طلبه انقلابی باید در تمام زمینه ها صاحب نظر و صاحب قلم باشد، گفت: با توجه به اینکه روحانیت در خط مقدم جبهه فرهنگی و هدایتی جامعه قرار دارد، باید به عنوان سنگردار در همه زمینه ها الگو و ممتاز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، درحاشیه برگزاری اولین همایش «حوزه انقلابی؛ باید ها و نبایدها» در مدرسه علمیه المهدی(عج)، آران و بیدگل با تاکید بر لزوم انقلابی عمل  کردن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه، اظهارداشت: با توجه به اینکه حوزه های علمیه پرچمدار دفاع از انقلاب هستند و در تمام عرصه ها حضوری چشمگیر و اثرگذار دارند، براساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید انقلابی عمل کنند و انقلابی بمانند.

مدیر حوزه علمیه کاشان ادامه داد: باید براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، روحانیون و طلاب در کنار علم آموزی باید ضمن بصیرت افزایی، زمان شناس و دشمن شناس باشند.

وی با بیان اینکه یک طلبه انقلابی باید در تمام زمینه ها صاحب نظر و صاحب قلم باشد، افزود: با توجه به اینکه روحانیت در خط مقدم جبهه فرهنگی و هدایتی جامعه قرار دارد، باید به عنوان سنگردار در همه زمینه ها الگو و ممتاز باشد .

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، برگزاری اولین همایش «حوزه انقلابی؛ باید ها و نبایدها» در منطقه کاشان را مقدمه و الگوی بسبار خوبی برای برگزاری همایش های بعدی در حوزه های دیگر استان ها دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که حضور در مساجد و تکایا انسان را به معنویت خاصی می رساند، برگزاری این گونه همایش ها نیز طلاب را با وظیفه انقلابی خود بیشتر آشنا می کند.

وی در پایان با مثبت ارزیابی کردن برگزاری همایش «حوزه انقلابی؛ باید ها و نبایدها»، استقبال روحانیون و طلاب کاشان، آران وبیدگل، نطنز و نراق از این همایش را نشانه اهمیت دادن به انقلابی ماندن حوزه دانست و اظهار کرد: قطعا زحمات شبانه روزی دست اندرکاران همایش و حمایت های آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل و کسانی که با قلم فرسایی در برپایی این همایش بسیار با شکوه تلاش کردند، قابل تقدیر است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha