پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیرضا کریمی کشتی گیر ایرانی

حوزه/ جبهه فرهنگی میبد با اهدای یک سکه تمام بهار آزادی و لوح تقدیر از علیرضا کریمی کشتی گیر ملی پوش کشورمان که برای خودداری از مصاف با رقیب اسرائیلی تعمدا بازی را واگذار کرد تقدیر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جبهه فرهنگی میبد با اهدای یک سکه تمام بهار آزادی و لوح تقدیر از علیرضا کریمی کشتی گیر ملی پوش کشورمان که برای خودداری از مسابقه با رقیب اسرائیلی تعمدا بازی را واگذار کرد، تقدیر می کند.

در جریان رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که هفته گذشته در کشور لهستان برگزار شد، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس مجدد شد.

وی در نخستین مصاف خود در این مرحله باید به مصاف کشتی‌گیری از رژیم صهیونیستی می‌رفت که از این کار خودداری کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کریمی در حالی که شایستگی پیروزی مقابل حریف روس را داشت به این خاطر که در دور دوم به حریف اسرائیلی نخورد و در حالیکه از حریف روس پیش بود، در ثانیه‌های پایانی شکست خورد تا مقابل حریف اسرائیلی به روی تشک نرود؛ اما با راه‌یابی کشتی گیر روس به فینال، کریمی باید در شانس مجدد با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کرد که با انصراف کریمی این مسابقه برگزار نشد.

لازم به ذکر است که کریمی شانس اصلی مدال طلای ایران در مسابقات جهانی بود اما برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین، ارزش را فدای مقام و مدال نکرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha