پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده

حوزه/ امام جمعه بوکان گفت: بی شک حامیان حکومت آل خلیفه که روحانی مبارزی همچون شیخ عیسی احمد قاسم بحرینی را حصر خانگی کردند، تابع آمریکا هستند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به وضعیت شیخ عیسی احمد قاسم بحرینی و حمایت عربستان سعودی از حکومت آل خلیفه، اظهار داشت: بی شک هر کس از آمریکا پیروی کند دارای ایمان ضعیفی است؛ چون از دین اسلام و ارزش های این مکتب پیروی نمی کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران تابع اسلام و قرآن بوده و همانند حکومتی مثل عربستان سعودی از دستورات و اوامر ایالات متحده پیروی نمی کند.

امام جمعه بوکان بیان داشت: دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکا اگر بدانند که حکومت یا شخصی مخالف آنهاست، به مقابله و اذیت آن می پردازند که نمونه آن شیخ عیسی احمد قاسم است.

وی افزود: از سوی دیگر بی تردید استکبار جهانی در پی تضعیف جهان اسلام بوده و به انحای مختلف در صدد مداخله در امور داخلی مسلمانان است.

ماموستا خلیفه زاده اذعان داشت: در این شرایط علما و روحانیون جهان اسلام باید تبلیغات و روشنگری های خود را بر علیه حیله و مکر دشمن افزایش دهند و دوست و دشمن را به مسلمانان بشناسانند تا در دام دشمن نیافتند.

وی افزود: هم اکنون برخی در جهان اسلام همانند مسلمانان بحرینی در بند دشمنان هستند که روحانیون باید آنها را رهایی بخشند و از خواب غفلت بیدار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha