شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، با اشاره به نقش علمای اسلامی در ایجاد اعتراض همگانی علیه حکومت آل خلیفه، گفت: کشورهای اسلامی باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی و فشار عمومی، عرصه را بر حکومت منحوس آل خلیفه تنگ کرده و وضعیت را به نفع آیت الله قاسم تغییر دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به وضعیت وخیم جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم، اظهارداشت: رژیم آل خلیفه برای خلل در عزم ملی مردم بحرین، تا به امروز تلاش کرده با استفاده از روش‌های مختلف همچون بازداشت و حصر خانگی بین مردم و رهبری جامعه بحرین، فاصله ایجاد کند اما إن شاءالله عاقبت این حرکت، به پیروزی انقلابیون ختم خواهد شد.

وی از تضییع بدیهی‌ترین حقوق انسانی نسبت به آیت الله قاسم در بحرین سخن گفت و بیان داشت: در کنوانسیون ژنو، یکی از بدیهی‌ترین حقوق انسانی، بهره‌مند کردن افراد از پزشک و امکانات بیمارستانی است! اما متأسفانه حکومت آل خلیفه با تضییع این حق مسلم همه قوانین بین‌المللی را زیر پای گذاشته و قصد از میان برداشتن رهبر جامعه بحرین را دارد.

امام جمعه دزفول، با تأکید بر اینکه مردم بحرین همچون ملت ایران پای آرمان‌های قیام خود ایستادگی کرده و از رهبر انقلابشان حمایت قاطع می‌کنند؛ از این رو اگر کوچک‌ترین اتفاق ناگواری برای آیت الله شیخ عیسی قاسم بی افتد، حکومت آل خلیفه باید منتظر عواقب بسیار ناگواری از سوی ملت این کشور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، با اشاره به نقش علمای اسلامی در ایجاد اعتراض همگانی در جهان، اظهارداشت: علما و روحانیون به‌عنوان پرچم‌دار هدایت مردم به‌سوی حقانیت راستین، وظیفه دارند از حافظان اسلام ناب محمدی در جای‌جای جهان دفاع و حمایت کنند؛ به همین دلیل ضروری است که کشورهای اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی و فشار عمومی، عرصه را بر حکومت منحوس آل خلیفه تنگ کرده و وضعیت را به نفع آیت الله قاسم تغییر دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha