جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیریان

حوزه/ مسئول امور کتابخانه ای واحد فرهنگی معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان از توزیع ۲هزار جلد کتاب درسی بین مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان در آستانه برگزاری امتحانات پایان ترم اول طلاب، در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری، فرهنگ کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده، که گسترده تر و تازه تر شده و جلوه هایی پایدارتر یافته است.

وی تصریح کرد: بی گمان آنان که گام های بلندی در پیشرفت های گوناگون برداشته اند، هرگز با کتاب و کتاب خوانی بیگانه نبوده اند.

مسئول امور کتابخانه ای واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد برنامه های این معاونت ابراز داشت: برنامه های مختلفی در هفته های گذشته برگزار شد که مهمترین آن برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس استان اصفهان، همایش کتابداران، اهداء کتاب، خرید و در آستانه برگزاری امتحانات پایان ترم اول اهداء بیش از دو هزار جلد کتاب درسی و مورد نیاز و نفیس در بین مدارس با مبلغ حدود 280 میلیون ریال بود.

وی در پایان ابراز کرد: در این دوره با توجه به نزدیک شدن به امتحانات پایان ترم اول طلاب حوزه های علمیه استان اصفهان، تمرکز بیشتر بر روی کتب درسی و کمک درسی کتابخانه های استان بوده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha