جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، گفت: هرچه میزان تأثیرگذاری جنبش رسانه‌ای جوانان ملل اسلامی در سطح جهان بیشتر شود، قطعاً فشار بیشتری هم بر حکومت آل خلیفه وارد خواهد شد که این اقدام می‌تواند به نجات جان رهبر مسلمانان بحرین منجر شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به وضعیت جسمانی نامطلوب رهبر مسلمانان بحرین، بیان داشت: وضعیت حقوق بشر در بحرین بسیار هشدار دهنده و نامطلوب می‌باشد و متأسفانه علیرغم شعارها و ظاهرسازی‌های آمریکا و اروپا، امروز ابتدایی‌ترین حق هر انسان در این کشور پایمال می‌شود.

وی در ادامه گفت: بیماری آیت الله عیسی قاسم موجب نگرانی ملت ایران و دیگر مردم آزادی‌خواه شده و لازم است در این خصوص، تصمیمات قاطعی از سوی دولت‌های اسلامی منطقه اتخاذ شود.

امام جمعه موقت اهواز، استفاده از ظرفیت دستگاه دیپلماسی ملل اسلامی را یکی از راه‌های نجات جان آیت الله قاسم عنوان کرد و بیان داشت: اقدام مشترک دستگاه دیپلماسی کشورهای اسلامی همچون ایران، عراق، لبنان، سوریه و ... می‌تواند به عقب‌نشینی حکومت آل خلیفه منجر شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، خیزش ملی جوانان بحرینی برای کسب استقلال را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: إن شاءالله سرانجام ملت بحرین دستیابی به استقلال و آزادی ‌خواهد بود و ما امیدواریم هرچه سریع‌تر، این آرزوی دیرینه مردم کشورهای اسلامی، به منصه ظهور رسد.

وی در پایان، با تأکید بر تقویت جنبش رسانه‌ای جوانان کشورهای اسلامی برای رسیدگی به وضعیت جسمانی آیت الله قاسم، اظهار داشت: هرچه میزان تأثیرگذاری جنبش رسانه‌ای جوانان ملل اسلامی در سطح جهان بیشتر شود، قطعاً فشار بیشتری هم بر حکومت آل خلیفه وارد خواهد شد که این اقدام می‌تواند به نجات جان رهبر مسلمانان بحرین منجر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha