جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه معاونان تهذیب

حوزه/ جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر صبح امروز(یکشنبه) در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جوکار در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران، وظیفه برنامه ریزان امر تهذیب در مدرسه را بسیار مهم عنوان کرد و بر ضرورت برنامه ریزی و پی گیری دقیق در این زمینه تاکید داشت.

مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان افزود: افرادی که متصدی امر تهذیب در مدارس علمیه هستند ابتدا باید خود را مهذب نموده تا بتوانند در کار خود موفق و بر طلاب تاثیر اخلاقی و تربیتی داشته باشند.

حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان به جهت پذیرفتن میزبانی دومین جلسه معاونان تهذیب به بیان موضوعات این جلسه پرداخت.

در این جلسه معاونان تهذیب مدارس به ارائه اهم فعالیت های انجام شده در مدارس خود پرداختند و ضمن بحث و بررسی پیرامون برخی مشکلات و چالش ها، راه حل هایی را پیشنهاد دادند.

همچنین با توجه به تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه استان و ضرورت تدوین شرح وظایف اعضای تشکیلات شورای تهذیب در خصوص این امر و بین افراد حاضر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد پس از اصلاح نهایی این شرح وظایف به مدارس علمیه استان ابلاغ شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از معاونان تهذیب مدارس خواسته شد که تقویم اجرایی جهت انجام برخی برنامه های مهم و ضروری از جمله کارگاه های قرآنی، مشاوره و سایر برنامه های فرهنگی و تهذیبی را به معاونت تهذیب استان اعلام کنند تا در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha