پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هفته وحدت

حوزه/ مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد با تاکید بر این که نابودی داعش ره آورد وحدت شیعه و سنی بود، گفت: تبعیت از ولایت فقیه می تواند امن ترین راه برای مقابله با فتنه انگیزی ها و تفرقه افکنی های دشمنان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصری محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، قرآن کریم را پیام آور وحدت و یکپارچگی در امت اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تفرقه از عوامل مشکلات متعدد جهان اسلام است این فریضه‌ای الهی فارغ از فرقه‌گرایی، وحدت را اساس کار خود قرار داده و از مسلمانان می خواهد با صفی واحد و یکپارچه، تمام‌قد در برابر دشمنان بایستند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد حفظ وحدت در بین مسلمانان جهان را امری ضروری دانست و گفت: تفرقه و تفاوت آرا در فرق اسلامی امروز دستاویزی مطمئن برای دشمنان در ایجاد فتنه در جهان اسلام شده و تنها وحدت می‌تواند این فتنه‌های را از میان بردارد و دشمنان اسلام را ناامید سازد.

استاد حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: هفته وحدت، نماد برابری و مساوات است و همواره باید در رأس توجه امت اسلامی بوده و مسلمانان سراسر جهان، از هر فرقه و مذهب، باشکوه تمام آن را برگزار کنند و به جهانیان بفمهانند که مسلمانان با هر فرقه ای با یکدیگر دوست و برادر هستند.

وی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان در هر مقطع گره گشای جهان اسلام بوده است، عنوان کرد: اصلی ترین جایی که می توان به عنوان وحدت مسلمانان در برابر دشمنان اسلام اشاره کرد، داعش خونخوار و جنایتکار بود که با وحدت مثال زدنی، مسلمانان توانستند این لکه ننگ را از روی جهان محو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان تاکید کرد: تبعیت از ولایت فقیه می تواند امن ترین راه برای مقابله با فتنه انگیزی ها و تفرقه افکنی های دشمنان باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha