پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نصیرایی

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی حفظ، توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی را در گرو ایمان و اعتقادات مردم و جامعه دانست و گفت: هر جایی که ایمان و اعتقادات مردم تقویت شد به جلو پیش رفتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌مجید نصیرایی، ظهر امروز در دیدار مدیران مدارس علمیه خواهران خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان، با بیان اینکه در مدارس  خواهران بحث‌های خوبی در ابعاد آموزشی، فرهنگی، تربیتی و موضوعات مرتبط با حوزه‌های علمیه مطرح می‌شود، گفت: بعد از انقلاب اسلامی توجه خوبی به حوزه‌های علمیه شده است، اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه هر جا که حوزه‌های علمیه، علما و روحانیت حضور داشته باشند، شاهد معضلات کمتری هستیم، تبیین کرد: در برخی مناطق روستایی که طلاب خواهر و برادر مستقر هستند مشکلات اجتماعی و فرهنگی به نسبت روستاهایی که از وجود این افراد محروم‌اند کمتر است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی اعلام کرد: با وجود استعدادها، پتانسیل‌ها و توجهات شکل گرفته به حوزه‌های علمیه، باز هم نیازها بسیار زیاد است و باید در سطوح استانی، منطقه‌ای و ملی عنایت و توجه جدی‌تری به حوزه‌های علمیه شود.

وی به حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و توفیقات کسب شده طی یک و نیم سال انتصاب وی اشاره کرد و گفت: طی این مدت شاهد فعالیت های بسیار خوب و جدی‌تری نسبت به قبل بوده‌ایم.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی، حفظ، توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی را در گرو ایمان و اعتقادات مردم و جامعه دانست و گفت: هر جایی که ایمان و اعتقادات مردم تقویت شد به جلو پیش رفتیم.

حجت‌الاسلام‌ نصیرایی تصریح کرد: تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بر عهده حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha