پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عربیان در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه مهم پژوهش در حوزه های علمیه، گفت: پژوهش هنوز جایگاه واقعی خود را در مدارس علمیه به دست نیاورده است و این نقیصه باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اختتامیه اولین جشنواره استانی علامه حلی، پیش از ظهر امروز به همت حوزه های علمیه برادران و خواهران کردستان، در سالن همایش امام خامنه ای سنندج برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: اولین جشنواره استانی علامه حلی در استان کردستان به همت حوزه علمیه خواهران و برادران برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بی شک با آمدن حجت الاسلام محمدرضا شریفی خواه به عنوان معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان، مبحث پژوهش ارتقا چشمگیری یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه مهم پژوهش در حوزه های علمیه، افزود:  پژوهش هنوز جایگاه واقعی خود را در مدارس علمیه به دست نیاورده است و این نقیصه باید رفع شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: در برگزاری جشنواره استانی باید از همراهی و تعامل حجت الاسلام و المسلمین محمود صفی زاده، مدیر حوزه علمیه علمیه خواهران کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

وی با اشاره به این که نزدیک به 60 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارساتل شده بود، گفت: از مسئولان حوزه علمیه قم انتظار داریم توجه بیشتری به استان کردستان در مبحث و زمینه پژوهش داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha