پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد جامع نور ولايت سوهانک

حوزه/ بنابر گزارش‌های رسیده مردمی، با پيگيري قاطعانه حضرت آيت‌الله نوري همداني از مراجع عظام تقليد و اصرار مردم براي استفاده از مسجد سوهانک، درهاي مسجد نور ولايت سوهانک، امشب باز شد و کميته امداد، اداره آن را به امور مساجد واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» بنابر گزارش‌های رسیده مردمی، با پيگيری قاطعانه حضرت آيت‌الله نوری‌همداني از مراجع عظام تقليد و اصرار مردم برای استفاده از مسجد سوهانک، درهای مسجد نور ولايت سوهانک، امشب باز شد و کميته امداد، اداره آن را به امور مساجد واگذار کرد.

از هنگام غروب روز گذشته، مردم و ساکنين اطراف مسجد نور ولايت با مشاهده روشن‌شدن چراغ‌های گنبد و گلدسته مسجد که قريب چهل روز خاموش بود، بلافاصله به سوی مسجد آمدند و ابتدا، مزار شهيدان مدفون در صحن مسجد را زيارت کردند و پس از آن نماز جماعت باشکوهی برگزار شد.

مراجع عظام تقليد، حضرات آيات نوری‌همدانی و مکارم‌شيرازی، نسبت به بسته شدن درب اين مسجد با غل و زنجير و سيم خاردار کشيدن دور آن، مراتب نارضايتی خود را از دو هفته پيش در تماس‌هايی به مسئولان کميته امداد اعلام کرده بودند، تا اينکه روز جمعه گذشته جمعی از نمازگزاران اين مسجد در محضر آيت‌الله نوری همدانی در قم اجتماع کردند و معظم‌له در سخنانی قاطع، گفتند: مسجد متعلق به خداست و هيچکس حق ندارد درب مسجد را ببندد يا پلمب کند.

ايشان تأکيد کرده بودند: رئيس کميته امداد امام‌خمينی به ملاقات بنده آمد و قول داد درهای اين مسجد را باز کند که الحمدلله اين هشدار مرجعيت به ثمر نشست و امشب درهای اين مسجد به روی نمازگزاران باز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha