جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مشکلات مردم انباشته شده و بر زمین مانده است و بسیاری از مراجعات شخصی،‌ اجتماعی است و باید این بار از روی زمین برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند، با بیان اینکه همان‌طور که از شواهد و قرائن پیدا است، شورای شهر برای انجام کارهای مفید کمر همت بسته است، خطاب به شهردار بیرجند، گفت: بر اساس سوابق و شواهد موجود پیدا است شهردار بیرجند دارای انگیزه‌های مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی انتخاب شهردار بیرجند را اولین و پرارزش‌ترین هدیه برای مردم دانست و خطاب به اعضای شورای شهر، تبیین کرد: شورای شهر در راستای انتخاب شهردار کارآمد تلاش کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی فرصت‌ها را ارزشمند دانست و تصریح کرد: فرصت‌ها به‌سرعت پشت سر گذاشته می‌شود و نباید فرصت‌ها را ارزان از دست دهیم.

مسؤولیت‌ها با هوا و هوس و سلیقه هم‌خوانی ندارد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان داشت: مسؤولیت‌ها با هوا و هوس و سلیقه هم‌خوانی ندارد و بر اساس قانون است و فرد مسؤول باید بر اساس قانون به ایفای نقش بپردازد.

وی خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار بیرجند متذکر شد: امانت‌داری از همه مسائل مهم‌تر است و حل مشکل یک انسان بهترین و ارزشمندترین کار خیر است.

وی تصریح کرد: کعبه، مقدس و بیت‌الله العتیق است،  اما مهم‌تر از این شاد کردن دل مظلوم است زیرا پناه و پشتیبان ندارد، لذا باید مسؤولان به سراغ مظلومان بروند و در جهت حل مشکلات آن‌ها اقدام نمایند.

مهمترین مسؤولیت شورای شهر و شهردار، مباشرت با مردم است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بابیان اینکه شورای شهر و شهرداری مسؤولیت‌هایی دارد که مهم‌ترین آن مباشرت با مردم است، اضافه کرد: کار در مجموعه شهرداری و شورای شهر، مانند برخی مسؤولیت‌ها که با مردم فاصله دارند، نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تبیین کرد: مشکلات مردم انباشته شده و بر زمین مانده است و بسیاری از مراجعات شخصی،‌ اجتماعی است و باید این بار از روی زمین برداشته شود.

لزوم حل مشکل آب شرب مردم بیرجند

وی به برخی مشکلات مردم بیرجند اشاره کرد و گفت: سختی آب بیرجند بین ۸۰۰ تا هزار است و این در صورتی است که تصفیه‌خانه بیرجند تعطیل است. در خصوص تعطیلی تصفیه‌خانه اعلام شده که هدر رفت آب زیاد و فیلتر گران قیمت دو مشکل مهم این مرکز است اما مگر می‌شود سلامت مردم را فدای یک فیلتر کرد.

عبادی به عدم تأمین و خرید دستگاه آب‌شیرین‌کن توسط همه مردم اشاره کرد و افزود: فردی که در تهیه نان روزمره خود درمانده است چطور می‌تواند این مهم را تهیه کند؟

تاریکی فضای سبز بیرجند مشکل ساز شده است

وی از دیگر مشکلات مطرح شده را تاریکی فضای سبز بیرجند دانست و تصریح کرد: تاریکی فضای پارک‌های شهر سبب شده که این مناطق به مراکز سوداگری مواد مخدر، قماربازی و اعمال منکر تبدیل شود و این موضوع بارها گفته شده ولی هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است لذا باید برای این موضوع فکری اساسی شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی همچنین به موضوع درختان کاج در پادگان ۰۴ بیرجند اشاره کرد و افزود: دیروز دیداری با رئیس دادگستری استان (صیفی) داشتیم که در این دیدار رئیس دادگستری قول داد این موضوع را پیگیری و جلوی این اقدام را بگیرد.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: باید اعتباری که از دست مردم گرفته می‌شود در جهت درست مصرف و صرف استفاده‌های شخصی نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha