جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتفرانس بین المللی وحدت

حوزه/ سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس جمهور اسلامی ایران و بیش از ۵۰۰ شخصیت داخلی و خارجی، در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، با حضور رحجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ئیس جمهور اسلامی ایران و ۵۲۰ شخصیت داخلی و خارجی، به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، از صبح امروز در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی، در تهران آغاز بکار کرد.

 در سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که به مدت سه روز و با عنوان"وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی" آغاز شده است، مهمانان و شرکت کنندگان پیرامون موضوع وحدت به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

 همچنین مهمانان کنفرانس سی و یکم وحدت، در سالروز میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق(ع)، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت و از بیانات معظم له بهره مند می شوند.

در این کنفرانس 6 کمیسیون تخصصی با عناوین  "موقعیت كنونی جهان اسلام و راهكارهای فعال كردن مؤلفه‌های فرهنگ وتمدن ساز"،" ویژگی‌های تمدن نوین اسلامی و تمایز آن از غرب"، " طرح‌های احیاگران جهان اسلام جهت تمدن سازی نوین اسلامی"، " نقش خودباوری مسلمانان و اتحادیه‌های تقریب نهاد در تشكیل تمدن نوین اسلامی"، " مساعی حمیده" و " تمدن نوین اسلامی به مثابه راهبرد وحدت اسلامی" برگزار می‌شود، همچنین در حاشیه این کنفرانس نشست " اتحادیه جهانی علمای مقاومت"، "اتحادیه جهانی سادات" و " اتحادیه جهانی زنان مسلمان" برگزار می گردد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha