جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سجاد امیری

حوزه/ حجت الاسلام امیری گفت: دشمنان با هدف تخریب اسلام ناب، اسلام های کاذبی از جمله شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را در مقابل اسلام انقلابی و متحد، معرفی می کنند تا معارف اسلام حقیقی به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام سجاد امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان٬ با اشاره به اهمیت وحدت در میان مذاهب اسلامی، گفت: وحدت لازمه رشد و تعالی جامعه اسلامی است.

وی افزود: از صدر اسلام تاکنون هرجا که مسلمانان اتحاد و همدلی داشته اند توانسته اند از سد همه موانع و مشکلات گذر کنند و در صورت وجود  تفرقه ای که از ناحیه دشمن و یا  دوست نادان ایجاد شده بود، موجب خسران جامعه اسلامی شده است.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه شهرستان تویسرکان ادامه داد: وظیفه اصلی عالمان، بصیرت افزایی در جوامع مخاطب خود و تبیین روش های وحدت در میان مسلمانان است، چرا که رسالت آن ها تبیین مسایل و معارف دینی از جمله وحدت است.

وی تصریح کرد: مسلمانان باید با مطالعه مبانی اسلام حقیقی و سیره نبی مکرم اسلام(ص) که بانی اصلی وحدت در مردم است از تفرق و چند دستگی پرهیز کنند، چرا که دشمن همواره به دنبال تفرقه افکنی در جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام امیری خاطرنشان کرد: دشمنان در کشورهای غربی در صدد تبلیغ علیه اسلام بوده و برنامه اسلام هراسی را در دستور کار دارند که در سایه وحدت می توان با معرفی اسلام حقیقی، می توان با توطئه های دشمن مقابله کرد.

 مدیر مدرسه علمیه زنگنه شهرستان تویسرکان اظهار کرد: دشمنان با هدف تخریب اسلام ناب، اسلام های کاذبی از جمله شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را در مقابل اسلام انقلابی و متحد معرفی می کنند تا معارف اسلام حقیقی به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان افزود: جوامع اسلامی باید بر مشترکات خود تاکید داشته و اختلافات را در جلسات علمی و برادرانه مطرح کرده تا موجب همدلی و اتحاد جامعه اسلامی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha