جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اریکه، معاون اجرایی اردوی تبلیغی-جهادی طلاب حوزه علمیه اهواز به کرمانشاه

حوزه/ معاون اجرایی اردوی تبلیغی-جهادی طلاب حوزه علمیه اهواز به کرمانشاه، گفت: فعالیت طلاب و روحانیون اهوازی در کرمانشاه، صرفاً معطوف به تبلیغ نیست، آن‌ها هر نوع خدمتی که در توانشان باشد را انجام داده و در این راستا، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام اریکه، معاون اجرایی اردوی تبلیغی-جهادی طلاب حوزه علمیه اهواز به کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: با توجه به ضرورت حضور طلاب و روحانیون در مناطق زلزله‌زده، این احساس تکلیف در مبلغان خوزستانی ایجاد شد که خود را به سیل امدادگران زلزله کرمانشاه رسانده به انجام فعالیت‌های جهادی مشغول شوند.

وی با بیان اینکه کلیه طلاب و مبلغان اهواز، تحت اشراف آیت الله موسوی جزایری، عازم مناطق زلزله‌زده شدند، گفت: کلیه ۲۰۰ مبلغی که عازم کرمانشاه شدند، به‌صورت خودجوش و کاملاً داوطلبانه بوده است.

حجت‌الاسلام اریکه، با اشاره به اقدامات طلاب و روحانیون اهوازی، در مناطق زلزله‌زده، بیان داشت: فعالیت طلاب و روحانیون، صرفاً معطوف به تبلیغ نیست. آن‌ها هر نوع خدمتی که در توانشان باشند را انجام داده و در این راستا، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

معاون اجرایی اردوی تبلیغی-جهادی طلاب حوزه علمیه اهواز به کرمانشاه، ادامه داد و افزود: ساخت اماکن، فعالیت در قالب گروه‌های امدادی و حتی پاکبانی، تبلیغ سینه به سینه و ارتباط کلامی با مردم، بخشی از اقدامات طلاب جوان اهوازی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه است.

وی در پایان، فعالیت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، به دلیل موقعیت و شرایط خاص مردم را بسیار حساس عنوان کرد و اظهارداشت: کلیه تذکرات و راهنمایی‌های لازم، پیش از آغاز سفر به طلاب ارائه شده و امیدواریم در راستای کمک به مردم آسیب‌دیده مناطق چندگانه کرمانشاه قدم‌های مفیدی برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha