پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، با اشاره به ساخت ۸۰ واحد مسکونی و ۲۵ کانکس برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، گفت: با اعزام جمعی از طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز به مناطق زلزله‌زده، استارت ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاهی با همکاری سپاه خوزستان و کمیته امداد، زده خواهد شد.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به همکاری طلاب این مدرسه در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، اظهارداشت: طلاب و روحانیون این مدرسه، با فعال کردن شبکه‌های اجتماعی، موفق به جمع‌آوری تعداد بسیار زیادی وسایل گرمایشی و مبالغ نقدی شدند.

وی از ساخت ۸۰ واحد مسکونی توسط طلاب این مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد و گفت: به یاری خداوند متعال، با اعزام جمعی از طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز به مناطق زلزله‌زده، استارت ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاهی، با همکاری سپاه خوزستان و کمیته امداد، زده خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی، در ادامه با اشاره به ساخت ۲۵ کانکس، بیان داشت: طلاب این مدرسه با همکاری گروه جهادی شهید فرجوانی اقدام به ساخت ۲۵ کانکس کرده و إن شاءالله تا چند روز آینده کار ساخت آن‌ها اتمام و راهی استان کرمانشاه می‌شوند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، با اشاره به حضور جهادی طلاب این مدرسه در مناطق زلزله‌زده، گفت: در راستای کمک رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، طلاب در قالب گروه‌های جهادی-تبلیغی عازم سرپل ذهاب و قصر شیرین شده اند و امروز هم ۴۰ طلبه دیگر به مناطق مورد نیاز، اعزام شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha