جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با مسئولان و مدیران مدارس  علمیه استان هرمزگان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به این که دشمن با تمام قوا برای ایجاد اختلاف بین مسلمین تلاش می کند، گفت: باید شکرگزار نعمت ولایت و رهبری در جامعه بود، چرا که این وحدت و یکپارچگی به خاطر رهنمود های ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امروز در جشن سالروز میلاد پیامبراعظم(ص) و مراسم عمامه گذاری طلاب، در مصلای شهرستان بندرعباس، با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی امت اسلام، گفت: دشمن با تمام قوا برای ایجاد اختلاف بین مسلمین تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: سیاست کثیف آمریکا و دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و دو دستگی میان مذاهب اسلامی است و عربستان سعودی با وقاحت تمام می گوید مگر می شود بین شیعه و سنی وحدت ایجاد شود؟ ما به آن ها می گوییم مگر اختلافات فقهی باید موجب اختلاف و دو دستگی شود که اگر این گونه باشد هیچ مذهبی نمی تواند در کنار سایر مذاهب زندگی کنند و حتی در یک مذهب نیز دو عالم نمی توانند باهم باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: وحدت دلیل نمی خواهد، بلکه اختلاف دلیل می خواهد، قدر این یکپارچگی را باید دانست و با وحدت کلمه همه توطئه های آمریکا و اسرائیل برای ایجاد اختلاف و تنش را خنثی کرد.

وی با تاکید بر این که امروز در ایران قدم های بسیار بلندی برای ایجاد وحدت برداشته شده است، تصریح کرد: باید شکرگزار نعمت ولایت و رهبری در جامعه بود، چرا که این وحدت و یکپارچگی به خاطر رهنمود های ایشان است.

آیت الله نعیم آبادی در پایان با اشاره به این که معمم شدن مسئولیت طلاب را سنگین می کند، تاکید کرد: شما طلاب با عمامه گذاشتن مسئولیتتان بیشتر و سنگین تر می شود و باید از خدا بخواهید که به شما توفیق بدهد که این بار و مسئولیت سنگین را ادا کنید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha