جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده است و طرح های مختلف آمریکا هیچ خاصیتی برای تقویت و بقای این رژیم غاصب نخواهد داشت.

آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به طرح آمریکایی – صهیونیستی انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس شریف در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: هدف آمریکا از ارائه این طرح، تقویت رژیم صهیونیستی است و آمریکا خود را وابسته به این رژیم جعلی می داند و دولت های آمریکا برای ادامه کار خود، نیاز به تائید رژیم صهیونیستی دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امروز رژیم صهیونیستی به واسطه همین خوش‌خدمتی آمریکا و کشورهای سرسپرده و نوکر منطقه مقابل جبهه اسلام، مسلمانان و جبهه مقاومت به صورت مستقیم یا نیابتی ایستاده است، ولی باید بدانند راه به جایی نخواهند داشت و با وجود حمایت های منطقه ای و فرا منطقه ای به فضل الهی به زودی نابود خواهند شد.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: این اقدام نابخردانه ترامپ یک حرکت بسیار سخیف بود که مقابل باورهای جهان اسلام قرار گرفت و من معتقدم نه تنها کشورهای اسلامی حتی غیر مسلمان با این طرح آمریکایی – صهیونیستی همراهی نمی کنند و حتی مقابله می کنند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: آنانی که عقل دارند و از قانون و سیاست مطلع هستند زیر بار چنین طرحی نمی روند و آن را محکوم می کنند.

وی گفت: این تصمیم اجرایی نمی شود و طولی نمی انجامد که رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

آیت الله مقتدایی افزود: عملیاتی کردن این طرح در واقع بازی با آتش است که صهیونیست ها با انجام آن مسلماً جهان اسلام را تحریک می کنند و بدانید امت اسلام مقابل این زیاده خواهی خواهد ایستاد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha