سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با محکومیت اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس، گفت: انتقال سفارت شوم آمریکا از تل آویو به شهر قدس نشان دهنده این است که ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی به پایان راه رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله محسن اراکی، امشب در مراسم اختتامیه سی‌ویکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در مرکز همایش های صدا و سیما، در تهران، گفت: برنامه های این کنفرانس با نظم و شکوه خاصی برگزار شد و مطالب ارزشمندی در این همایش مطرح شد.

وی افزود: برخی از بیانات مهمانان، قابل طرح در برنامه ریزی است؛ نشست ویژه ای با حضور برخی از نخبگان جهان اسلامی در زمینه وضعیت امروز منطقه برگزار شد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: این همایش در راستای توسعه روابط بین کشورهای اسلامی برگزار شد و امیدواریم آثار مفید این همایش در عرصه های مختلف در جهان اسلام، جلوه گر شود.

آیت الله اراکی در ادامه با محکوم کردن اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس، گفت: انتقال سفارت شوم آمریکا از تل آویو به شهر قدس نشان دهنده این است که ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی به پایان راه رسیده اند.

وی افزود: آن ها از همه تلاش ها برای دورزدن مسئله فلسطین مأیوس شدند و به این نتیجه رسیدند که هیچ وقت نمی توانند آتش خشم فلسطینیان را خاموش کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: این اقدام باید سرآغاز انتفاضه جدید ملت فلسطین با حمایت همه ملت های مسلمان و عدالت خواه باشد. همچنین امیدواریم این اقدام منجر به سقوط رژیم صهیونیستی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha