جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه قدس متعلق به تمام مسلمانان است، گفت: جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام، در مقابل ترامپ خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد که قدس تبدیل به پایتخت صهیونیست های قاتل شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در خراسان شمالی، با اشاره به اقدام شوم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، اظهار داشت: انتخاب قدس به عنوان مرکز رژیم غاصب صهیونیستی علامت قدرت نیست، بلکه نشانه از ضعف آمریکا بوده و اینکه رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است.

وی با بیان اینکه ترامپ دیوانه در تصمیم‌گیری خود گفته است که ما سفارت را به قدس منتقل می‌کنیم تا راه را برای اسرائیل باز کنیم، تصریح کرد: قدس متعلق به تمام مسلمانان است و جبهه مقاومت مشت محکمی بر دهان رئیس‌جمهور آمریکا خواهد زد و به‌زودی در این مکان مقدس جشن پیروزی گرفته خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر این که جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام، در مقابل ترامپ خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد که قدس تبدیل به پایتخت صهیونیست های قاتل شود، ابراز داشت: امروز جهان اسلام به وحدت رسیده و اگر می‌خواهیم سربلندانه زندگی کنیم باید اتحاد را فراموش نکنیم و با یکدیگر باشیم.

وی با بیان اینکه اراده مسلمانان امروز اراده ای پولادین است، گفت: تمام جوامع اسلامی به شکل یکدست در مقابل دشمنان هستند و همه آن‌ها(شیعه و سنی)هدف، قرآن و پیامبر مشترک دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: تمام هدف دشمنان و استکبار جهانی این است که این وحدت را از مسلمانان بگیرند و در میان آن‌ها قتل، درگیری، کشت و کشتار، و ... ایجاد کنند تا منافع خود را تأمین کنند

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به وحدت مثال‌زدنی مسلمانان در دفاع از ارزش‌های اسلامی، افزود: وحدت بین مسلمانان عامل مهمی در مقابل اهداف و سیاست‌های مذبوحانه استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: تاکنون بارها وحدت و اراده مسلمانان، هیبت و عظمت پوشالی استکبار جهانی را به سخره گرفته و ضعف آن‌ها را نمایان کرده است.

وی با بیان اینکه وحدت و همبستگی مسلمانان مسئله مهم و اساسی جهان اسلام است، تصریح کرد: در حقیقت وحدت و همبستگی بین مسلمانان سبب عزت، سربلندی و رستگاری جامعه اسلامی می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه مقابله با اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا نیازمند وحدت بین‌المللی مسلمانان است، خاطرنشان کرد: قدس به‌عنوان قبله نخست مسلمانان، قلب امت اسلام است و این بار هم باید ملت‌های مسلمان در کنار مردم مظلوم فلسطین با وحدت و اتحاد خود، این اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha