پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشن تلبس طلاب اهوازی

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای و الغدیر اهواز به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب دو مدرسه علمیه امام خامنه‌ای و الغدیر، با حضور علما، فضلا، روحانیون، طلاب و عموم مردم در مسجد حجازی کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، حجج اسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و دیگر مسئولان شهری حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه پرداخت و گفت: راه‌اندازی کتابخانه و اضافه کردن ۵ حجره به تعداد حجرات مدرسه علمیه، این امکان را برای ما پدید آورد که از سال آینده اقدام به جذب داوطلبین ورود به حوزه کرده و تعداد طلاب مدرسه را از ۶۰ به ۸۰ افزایش دهیم.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با اشاره به گسترده خدمات فرهنگی-اجتماعی-تبلیغی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، اظهارداشت: وجود مدارسی همچون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای برای کلان‌شهر اهواز و سایر شهرهای خوزستان نعمتی بزرگ است؛ چراکه خدمات این مدرسه تا اقصا نقاط کشور توسعه و گسترش یافته است.

لازم به ذکر است در این آیین، ۱۰ نفر از طلاب مدارس علمیه امام خامنه‌ای و الغدیر اهواز، توسط نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha