شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام جزایری ، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز گفت: مدیریت ۳ مدرسه ابتدایی و یک مدرسه در مقطع دبیرستان، اعزام طلاب و مبلغان جهادی به نقاط محروم خوزستان و ایجاد موج سازندگی در کلان‌شهر اهواز برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، بخشی از فعالیت‌های این مدرسه علمیه در حوزه خدمات اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، شامگاه گذشته در آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز، با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۰ طلبه در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز مشغول به تحصیل هستند، اظهارداشت: غیر از دروس اختصاصی که در این مدرسه علمیه تدریس می‌شود، موضوعات مختلفی از جمله مبانی تفکر اسلامی با محوریت کتب شهید مطهری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مدرسه علمیه در حوزه خدمات اجتماعی، گفت: مدیریت ۳ مدرسه ابتدایی و یک مدرسه در مقطع دبیرستان و تربیت دانش‌آموزانی بر مبنای آموزش‌های اصیل و نوین دینی، اعزام طلاب و مبلغان جهادی به نقاط محروم خوزستان و ایجاد موج سازندگی در کلان‌شهر اهواز برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، بخشی از فعالیت‌های این مدرسه علمیه در حوزه خدمات اجتماعی است.

حجت‌الاسلام جزایری، اعزام مبلغ به روستاهای دورافتاده شهرستان اندیکا را یکی از برنامه‌های اخیر مدرسه دانست و افزود: پس از حادثه دل‌خراش زلزله کرمانشاه، دو گروه تبلیغی-جهادی به مناطق چندگانه زلزله‌زده قصرشیرین، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و... اعزام و فعالیت‌های بسیار مطلوب و مؤثری در زمینه تأمین کانکس، لوازم گرمایشی و... صورت گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، طرح توسعه مدرسه علمیه را یکی دیگر از اقدامات در سال جاری عنوان کرد و در پایان گفت: راه‌اندازی کتابخانه و اضافه کردن ۵ حجره به تعداد حجرات مدرسه علمیه، این امکان را برای ما پدید آورد که از سال آینده اقدام به جذب داوطلبین ورود به حوزه کرده و تعداد طلاب مدرسه را از ۶۰به ۸۰ افزایش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha