شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشن تلبس طلاب اهوازی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه روحانیون گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه هستند، گفت: روحانیون تنها پاسخ‌گو به سؤالات دینی شما نیستند، آن‌ها گره‌گشا و حلال بسیاری از موانع هستند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را حل کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب مدارس علمیه اهواز که در مسجد حجازی این کلان‌شهر برگزار شد، با اشاره به گسترده خدمات فرهنگی-اجتماعی-تبلیغی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، اظهارداشت: وجود مدارسی همچون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای برای کلان‌شهر اهواز و سایر شهرهای خوزستان نعمتی بزرگ است؛ چراکه خدمات این مدرسه تا اقصا نقاط کشور توسعه و گسترش یافته است.

وی با اشاره به حضور طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز در نقاط دورافتاده خوزستان، گفت: بارها شاهد بودیم که جمعی از طلاب و مبلغان این مدرسه علمیه در روستاهای دورافتاده شمال خوزستان به امر مقدس تبلیغ شتافته و برای نصرت و یاری دین خدا و خدمت به مردم از جان‌ودل مایه گذاشته‌اند.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر اینکه طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در یاری‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه پیشگاه بوده‌اند، افزود: در قضیه زلزله کرمانشاه مدیریت این مدرسه  پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی، طلاب خود را عازم سرپل ذهاب و دیگر نقاط کرمانشاه کرده و به مردم آن منطقه یاری رساندند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خدمت‌رسانی به همنوعان را اساس دین دانست و با بیان این که علما از ابتدای پیدایش اسلام تا به امروز، خدمتگزار دین و دنیای مردم بوده‌اند، اظهارداشت: شما طلاب نیز باید تا جایی که در توان دارید، با چنگ و دندان از حقوق مردم دفاع کرده و در کمک‌رسانی به مستضعفان و ستمدیدگان تلاش ویژه داشته باشید.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان با تأکید بر اینکه علما، کارشناس اسلام ناب و ولایت علی بن ابی‌طالب(ع) هستند، خطاب به جمعیت حاضر در مراسم، گفت: روحانیون تنها پاسخ‌گو به سؤالات دینی شما نیستند! آن‌ها گره‌گشا و حلال بسیاری از موانع هستند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را حل کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha