پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اللهوردی

حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی در جمع مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه کرمان گفت: درست است که تبلیغ در مساجد و مناسبت‎های مذهبی از کارهای اصلی روحانیت است، اما معاونین تهذیب و مدیران باید در نظر داشته باشند که اگر در امور طلاب و مدرسه کم کاری کنند ضربه‎ای بزرگ و عمیق بر جامعه اسلامی خواهند زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، امروز در  هم اندیشی مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه کرمان با موضوع بررسی طرح جامع تربیتی در مدارس،  در رابطه با جایگاه و وظیفه معاونت تهذیب  مدارس گفت: امروزه کار معاونین تهذیب در زمینه تربیت طلاب بسیار کلیدی است آنان باید در تربیت و به تعالی رساندن طلاب  بازوی مدیران مدارس باشند تا با کمک یکدیگر این مهم را به سرانجام برسانند.

مدیر حوزه علمیه کرمان در ادامه افزود: درست است که تبلیغ در مساجد و مناسبتهای مذهبی از کارهای اصلی روحانیت است، اما معاونین تهذیب و مدیران باید در نظر داشته باشند که اگر در امور طلاب و مدرسه کم کاری کنند ضربهای بزرگ و عمیق بر جامعه اسلامی خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه متفکرین و مسئولین حوزوی برنامه های جامعی برای تدوین کردهاند که نمونه بارز آن همین طرح جامع تربیتی است که امید میرود مدیران و معاونین تهذیب این طرح را کامل مطالعه کنند و در قبال اجرای آن در مدارس کوشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha