چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید حسن حسینی

حوزه/حجت الاسلام حسینی گفت: امروزه نگرانی‎های زیادی در رابطه با وضع اخلاق در جامعه وجود دارد. مشکلاتی همچون عدم انس با قرآن و ادعیه و حضور فضای مجازی بیشترین مشکلات را ایجاد کرده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام سید حسن حسینی، امروز در هم اندیشی مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه استان کرمان با موضوع بررسی طرح جامع تربیتی اخلاقی حوزه، گفت: امروزه نگرانیهای زیادی در رابطه با وضع اخلاق در جامعه وجود دارد. مشکلاتی همچون عدم انس با قرآن و ادعیه و حضور فضای مجازی بیشترین مشکلات را ایجاد کرده است.

مسئول دفتر تربیتی اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، درباره  کارهای انجام شده در رابطه با تهذیب طلاب، افزود: تا به حال برای تربیت و امور اخلاقی طلاب کارهای خوبی انجام شده است، اما کافی نیست و نباید اخلاق تنها به جلسات هفتگی و یا ماهانه درس اخلاق منحصر شود، لذا باید برای تربیت اخلاقی طلاب  از تمام ظرفیتهای موجود استفاده کنیم.

وی به تدوین طرح جامع تربیت اخلاقی اشاره کرد و افزود:  برای تدوین این طرح ۱۹۵ نفر از صاحب نظران حوزوی تلاش کرده اند و از علما و روحانیون زیادی مشورت گرفته شده است. ان شاءالله در ادامه هم از مشورتهای  مسئولین حوزوی و روحانیون استفاده  خواهد شد، تا طرح کاملتر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha