جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زائران و گردشگران غیر ایرانی

حوزه/ نرم‌افزار اندروید «بهشت آستان» با ۹ زبان مختلف آذری، اردو، عربی، چینی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیولی ویژه زائران و گردشگران غیر ایرانی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، نسخه اندروید نرم‌افزار «بهشت آستان» به منظور معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حرم مطهر ایشان، شهر مقدس قم و اماکن مذهبی این شهر دارای نقشه حرم مطهر و شهر قم تولید می‌شود.

بر اساس این گزارش: محتواهای این نرم‌افزار به 9 زبان مختلف آذری، اردو، عربی، چینی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیولی و متناسب با فرهنگ هر زبان برای زائران و گردشگران خارجی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در نظر گرفته شده است.

همچنین، نسخه اندروید «بهشت آستان» به همت اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در ایام ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان این آستان مقدس به رونمایی می‌رسد.

لازم به ذکر است، در بخشی از این نرم‌افزار در قالب گالری عکس به شخصیّت‌های سیاسی و مذهبی بین‌المللی که در سال های اخیر میهمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و معماری اسلامی اماکن مختلف حرم مطهر پرداخته شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha