جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن پیروزی جبهه مقاومت در کردستان

حوزه/ پیروزی جبهه مقاومت بر گروهک های تکفیری ـ تروریستی بار دیگر عزم راسخ مدافعان حرم و عاشقان اهل بیت علیهم السلام بر جبهه نفاق و سیاهی را نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، پس از چند سال از آغاز تنش های نظامی و سیاسی در خاورمیانه به ویژه در کشورهای عراق و سوریه و قدرت گرفتن گروهک های تروریستی همانند داعش و النصره که سرمنشا آن کشورهای غربی ـ عربی به ویژه رژیم آل سعود، آمریکا، اسرائیل و... بود، نهایتا جبهه مقاومت با رهبری و هدایت جمهوری اسلامی توانست پرچم پیروزی را در منطقه به اهتزار درآورد و بار دیگر توطئه های دشمنان خنثی شود.

سردار قاسم سلیمانی از شیرمردان و دلاورمردان این مرز وبوم با تلاش و مجاهدت های خود و دیگر جوانان عاشق اهل بیت علیهم السلام و رسول خدا (ص) ایران اسلامی در کنار بسیج مردمی عراق و حزب الله لبنان و ارتش سوریه توانستند ریشه این فرزند ناخلف وهابیت را در منطقه بخشکانند که این را باید فتح الفتوحی در تاریخ سیاسی منطقه عنوان کرد.

با پیروزی جبهه مقاومت و پایان سرکشی های گروه های ترویستی ـ صهیونیستی در منطقه، خاورمیانه به آرامش نسبی رسید و دسیسه های دشمنان کم رنگ تر از گشته شد، ولی بازهم به فرموده مقاوم معظم رهبری باید هوشیار باشیم، زیرا دشمنان هرگز دست از توطئه و فتنه انگیزی نخواهند کشید.

در هفته گذشته در بسیاری از استانهای کشور شاهد برگزاری جشن پیروزی جبهه مقاومت بودیم، در کردستان و شهرستانهای تابعه نیز این جشن با شکوه ویژه ای برگزار شد.

در شهر سنندج و به همت حوزه علمیه استان کردستان، ضمن ایجاد ایستگاه صلواتی، جشن و سرور پیروزی جبهه مقاومت با شور خاصی و با حضور مردم این شهر برگزار گردید.

در این جشن مدیر حوزه علمیه و دیگر اساتید حوزوی در سخنرانی و خطابه هایی که داشتند به تبین نقشه ها و برنامه های ناکام مانده دشمن برای تقسیم خاورمیانه و قدرت گرفتن رژیم منحوس صهیونیستی پرداخته شد. همچنین در حوزه علمیه خواهران، خاتم الاوصیا(عج) و... سنندج چنین جشن هایی برگزار گردید.

در کامیاران و با محوریت مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) جشن پیروزی جبهه مقاومت با حضور طلاب، روحانیون و مردم انقلابی و مومن این شهرستان نیز برگزار شد.

در این جشن، سخنرانانی از مدرسه علمیه این شهرستان و نیز سپاه پاسداران به تشریح توطئه های دشمنان و چگونگی شکست فتنه در منطقه پرداخته شد و در سطح خیابانها و معابر عمومی طلاب و مردم در کنار هم دیگر اقدام به پخش شیرینی نمودند.

همانند این جشن نیز در شهرستان مریوان با حضور طلاب، حوزویان و مردم مرزدار این منطقه برگزار شد.

در جشن پیروزی جبهه مقاومت در شهرستان مریوان معابر عمومی این شهر چراغانی شده و مردم با حضور در مساجد نماز شکر به جای آورده و شکست نفاق و اسلام هراسی در کشورهای عراق و سوریه را جشن گرفتند.

مدرسه علمیه شهرستان بیجار نیز همزمان با دیگر شهرستانهای استان کردستان، اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت نمود.

در این مراسم، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در جمع طلاب و اساتید و مردم این شهرستان به تشریح تاریخچه تشکیل گروه های تروریستی و حامیان آنها در منطقه پرداخت و پیروزی جبهه مقاومت را نشان دهنده عزم انقلابی و ایمان و توکل به خدا دانست.

در این جشن ضمن پذیرایی از مهمانان برنامه های دیگری نیز در مساجد این شهرستان و روستاهای آن برگزار شد.

حجت الاسلام رنجبر، مدیر حوزه علمیه شهرستان قروه نیز با اعلام خبر برگزاری جشن پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و دیگر گروه های تروریستی از برگزاری چندین برنامه در این باره خبر داد.

جشن پیروزی جبهه مقاومت بر جلادان وهابی و تکفیری در شهرستان قروه نمود بسیار زیبایی داشت و مردم این منطقه پایان سیطره گروهک های تروریستی در منطقه را با حضور در محافل و مساجد جشن گرفتند.

در سریش آباد نیز همانند دیگر شهرهای استان کردستان، جشن مقاومت به صورت خودجوش توسط مردم این شهر برگزار شد و در مراسمی که بدین منظور برگزار گردید، حضار و شرکت کنندگان با ابعاد بیشتر و پنهانی توطئه های دشمنان اسلام و دین خدا بیشتر آشنا شدند.

گفتنی است که جشن پیروزی جبهه مقاومت در سراسر مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان نیز برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha