سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مسئول واحد قرآن و حدیت حوزه های علمیه استان کردستان

حوزه/ مسئول قرآن و حدیت حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمن تمام تلاشش این است که فرهنگ قرآنی را در بین مسلمانان بزداید تا خطر برتری کامل اسلام آنان را تهدید نکند.

حجت الاسلام حسین کریمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین اهداف انقلاب اسلامی پیاده کردن برنامه های قرآنی و اداره مملکت بر اساس برنامه های قرآن و عترت بوده و هست.

مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: هرگاه هر امتی به این مقام والا دسترسی یابد، قطعا جامعه ای سعادتمند، قوی و برتر طبق آیه «لیظهره علی الدین کله» خواهند داشت.

این کارشناس دینی افزود دشمن به خوبی این مهم را یافته و تمام تلاشش این است که فرهنگ قرآنی را از جامعه مسلمانان بزداید تا خطر برتری کامل اسلام آنان را تهدید نکند. در این راستا با تزریق برنامه های مختلف مجازی که میلیاردها تومان برایشان هزینه دارد سعی در دور کردن اذهان از جامعه قران دارند.

مسئول قرآن و حدیت حوزه علمیه استان کردستان افزود: این مسئله به خوبی قابل درک است که دشمن قصد قربت و یا حسن نیت ندارد که برنامه های میلیاردی خود را به صورت رایگان در اختیار جامعه مسلمان قرار دهد،لذا با هوشیاری کامل نباید گذاشت دین احدی آسیب ببیند.

حجت الاسلام کریمی مقدم بیان داشت: امروزه از مهمترین انواع بصیرت طبق فرمایش امام کاظم (علیه السلام) این است که شخص بداند دینش از کجا دارد لطمه می خورد «ان تعرف ما یخرجک من دینک».

وی عنوان کرد: با وجود نهادینه کردن قرآن به عنوان یک فرهنگ ناب و تبلیغ مطالب آن در فضای مجازی خاصه تلگرام که در اختیار همگان قرار داد، می توان با بهره گرفتن از فطرت و نهاد پاک آدمی که خداوند آدمیان را بر اساس همان سرشته است این برتری و عزت را که هدف خداوند متعال از خلقت بشر است را به همگان هدیه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha