شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمود مظفر

حوزه/ قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از عضویت ۷۵ درصد دانشجویان کشور در شبکه‌های مجازی خبر دادو گفت: برنامه‌ریزان و مسئولان فرهنگی، تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، محمود مظفر، امروز در اجلاس استانی نماز در ایلام اظهار کرد: نفوذ شبکه‌های مجازی روز به روز در جوامع در حال گسترش است و در کنار مزایای مخاطرات خاص خود را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: قشر جوان و نوجوان در این میان بیشترین مخاطب این شبکه‌ها هستند و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، 75 درصد دانشجویان عضو این شبکه‌ها در ایران هستند و روزانه حدود ۴ ساعت وقت خود را در این شبکه‌ها صرف می‌کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: یکی از ابزارهایی که دشمنان برای تاثیرگذاری و نفوذ در عقاید و ارزش‌های ملت‌های مسلمان بکارگیری می کنند، همین شبکه‌ها هستند که از طریق اجرای برنامه‌های مبتذل و فاسد تلاش می‌کنند جوانان را با ارزش‌های انسانی و الهی دور کنند.

مظفر بر لزوم هوشیاری خانواده‌ها برای آشنا کردن فرزندان خود با این تهدیدات تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه نوعی مصونیت سازی داشهت باشیم تا خود جوانان و نوجوانان با آگاهی کامل از این تهدیدات فاصله بگیرند.

وی از عموم برنامه‌ریزان نیز خواست با تدوین برنامه‌هایی در قالب‌های جدید تلاش کنند روحیه ارزشی و الهی را در میان نسل جدید تقویت کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به تهدیدهای شبکه‌های مجازی که موجب نگرانی خانواده‌ها شده گفت: بهترین راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی روی آوردن به اقامه نماز است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha