شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجتبی مهدوی ارفع

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خراسان با اشاره به آماده شدن سامانه آموزش مجازی و بهره برداری آن در هفته های آتی، بیان کرد: زیرساخت های لازم ایجاد شده تا به صورت آزمایشی کار آموزش مجازی در برنامه درسی حوزه پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع، معاون آموزش حوزه علمیه خراسان ضمن بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان و رونمایی از سامانه های الکترونیکی این حوزه، با اشاره به آماده شدن سامانه آموزش مجازی بیان کرد: در حال حاضر با همت حوزه خراسان زیرساخت های لازم ایجاد شده تا به صورت آزمایشی کار آموزش مجازی در برنامه درسی حوزه پیگیری شود.

وی از رونمایی و آغاز به کار رسمی این سامانه در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خراسان در آینده نزدیک خبر داد و این امر را گام مهمی در مسیر آموزش از طریق فضای مجازی و بهره مندی بیشتر طلاب و عموم علاقمندان به دروس حوزوی عنوان کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه این حوزه به منظور تسهیل فعالیت های آموزشی برنامه ریزی ها و طرح های خوبی داشته و دارد، یادآور شد: طرح جامع نظام آموزشی حوزه علمیه خراسان از جمله این فعالیت هاست که نتایج خوبی در بردارد.

وی حضور در فضای مجازی و آموزش های حوزوی از طریق این امر را مهم خواند و آنرا برای رشد کمی و کیفی تحصیل و نیز بهره مندی عموم مردم از برخی دروس آن به منظور تطبیق بیشتر و بهتر زندگی خود با آموزه های دینی قابل توجه دانست.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha