شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا ابراهیمی

حوزه/ وب سایت انگلیسی و عربی، سامانه جامع پژوهشگران و سامانه مرکز آموزش مهارت ها در هجدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و نهمین نمایشگاه دستاورد های علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهندس رضا ابراهیمی، مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، در نهمین حضور این حوزه در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان  از رونمایی وبسایت انگلیسی و عربی حوزه علمیه خراسان خبر داد و آن را گامی در عرصه اطلاع رسانی فعالیت های این حوزه برای مخاطبان جهانی دانست.

وی گفت: با توجه به رویکرد بین المللی این حوزه، راه اندازی دو سایت پرمخاطب انگلیسی و عربی دارای اهمیت بود که بدین جهت به همت همکاران اداره فضای مجازی محتوای این سایت آماده و مطالب آن ترجمه شده است.

رونمایی از سامانه جامع پژوهشگران

ابراهیمی در ادامه از آغاز به کار سامانه جامع پژوهشگران این حوزه خبر داد که طلاب میتوانند اطلاعات خود را تکمیل کنند که با تایید محتوا از سوی کارشناسان پژوهش قابل بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محتواها و موضوع های پژوهشی کار شده توسط محققان این حوزه در این سامانه جمع آوری می شود، ابراز کرد: طراحی سامانه مذکور به گونه ای است که طلاب می توانند علاوه بر مشاهده محتوا، نسبت به ثبت اثر و ارتباط پژوهشی و راهنمایی از اساتید محقق به سهولت اقدام کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha