شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارشناس مسئول امور نمایشگاه های پژوهشی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ کارشناس مسئول امور نمایشگاه های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: زمینه تعامل مطلوب حوزه علمیه خراسان با پژوهشگران و نهادهای علمی پژوهشی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان فراهم می شود.

حجت الاسلام سید محسن میرزاده در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با بیان این مطلب ابراز کرد: نهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان به همت معاونت پژوهش در هجدهمین نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار استان در حال برگزاری است.

کارشناس مسئول امور نمایشگاه های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت مراکز و موسسات حوزوی و مدارس علمیه خراسان در مساحتی بالغ بر هزار مترمربع دایر می باشد و به معرفی فعالیت ها و دستاوردهای علمی پژوهشی این حوزه می پردازد.

وی افزود: در این نمایشگاه 45 غرفه جدیدترین آثار خود را که در سال 95 – 96 تولید شده است، ارائه داده اند.

حجت الاسلام میرزاده با بیان اینکه در این نمایشگاه از هشت اثر جدید در قالب کتاب و سامانه الکترونیکی رونمایی شد، گفت: در حاشیه این نمایشگاه 10 نشست علمی در موضوعات مختلف برگزار می شود که در این نشست ها طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران و سایر بازدیدکنندگان شرکت می کنند.

وی، هدف از حضور در این نمایشگاه را ارائه و معرفی آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان به جامعه علمی کشور و آشنا نمودن مجموعه های علمی حوزوی با سایر نهادهای علمی پژوهشی و ارتباط گیری با آنهاست.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهرانه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    سلام تبریک