جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسنی حلم

حوزه/ حجت الاسلام حسنی حلم گفت: ستاد اقامه نماز استان همدان ۸ دوره اجلاس نماز را در استان همدان برگزار کرده است که نهمین دوره آن، پنج شنبه ۲۳ آذر ماه سال جاری با عنوان نماز و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرماید «به اعتقاد من امروز ذکر مستحبی بعد از نماز کار فرهنگی و جهادی درفضای مجازی است». تاکید معظم له نسبت به مساله فضای مجازی بیان کننده اهمیت موضوع است، از این رو  فضای مجازی هم فرصت خوبی برای تبلیغ دین و همچنین تهدیدی بزرگ برای ایران و اسلام به شمار می رود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان ادامه داد: اگر ما در حیطه فرهنگ دینی و ابلاغ دین، به فراخور سن و سال مخاطبان کار نکنیم، دشمنان اسلام برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم برنامه ریزی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور نهاد های فرهنگی در عرصه تبلیغ مجازی، خاطرنشان کرد: باید از طریق این فضا، محتوای اسلامی را بر اساس ذائقه مخاطبان در سریع ترین زمان ممکن انتقال دهیم.

حجت الاسلام حسنی حلم  افزود: ستاد اقامه نماز استان همدان 8 دوره اجلاس نماز را در استان همدان برگزار کرده است که نهمین دوره آن، پنج شنبه 23 آذر ماه سال جاری با عنوان نماز و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در مجموع 241 اثر به دبیرخانه اجلاس استانی نماز استان همدان ارسال شد و از این میان 185 اثر حائز شرایط مورد داوری قرار گرفته که 13 اثر در محور های فیلم کوتاه و گرافیک و بخش عکس و تولیدات شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی به عنوان آثار برتر برگزیده شده است که در 23 آذر ماه از صاحبان آثار تقدیر به عمل خواهد آمد..

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به شرکت هنرمندان همدانی در اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان، خاطرنشان ساخت: هنرمندان همدانی بیش از 200 اثر به جشنواره کشوری هرمزگان ارسال کردند و چهار اثر از این آثار مورد داوری و منتخب واقع شد.

وی در ادامه با اشاره به مزیت های برگزاری جشنواره های نماز در استان، ابراز داشت: استان همدان تنها استانی است که اجلاس هایی با موضوع نماز را همه ساله در سطح استان برگزار می کند و همه مردم استان شاهد آثار و برکات این جشنواره ها بوده اند.

حجت الاسلام حسنی حل گفت: میهمان ویژه اجلاس استانی نماز و فضای مجازی در همدان در روز پنج شنبه 23 آذر ماه دبیر دولت دکتر حاجی میرزایی از اعضاء هیئت امنای ستاد اقامه نمازکشور است.

وی در پایان گفت: اجلاس استانی نماز در دو بخش تقدیر از شرکت کنندگان در جشنواره نماز و فضای مجازی و همچنین تقدیر از 20 دستگاه اجرایی دولتی در بخش اجرا کردن نماز ادارات برگزار خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha