جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم استقبال از ورود کاروان نمادین حضرت معصومه سلام الله علیها به قم

حوزه/ مراسم ورود کاروان نمادین حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها همزمان با ۲۳ ربیع‌الاول با حضور اقشار مختلف مردم و طلاب جامعه المصطفی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کاروان نمادین حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها امروز همزمان با بیست و سوم ربیع‌الاول و سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به شهر مقدس قم، با حضور طلاب جامعه المصطفی از 20 کشور آسیاسی، اروپایی و آفریقایی و آمریکایی، اقشار مختلف مردم به ویژه خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و اهالی منطقه قم‌رود و شریف آباد در حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در طول مسیر به همت خادمان و گروه‌های مردمی صورت گرفت و همچنین ۱۰ هزار شاخه گل و پرچم مزین به نام حضرت معصومه سلام الله علیهما در بین مردم توزیع شد.

استقرار ۵۰ دستگاه ویلچر جهت همراهی معلولان و سالمندان و همچنین اهداء هدایا به کودکان و نوجوانان شرکت کننده و فضاسازی مسیر کاروان با همکاری شهرداری و فعالین فرهنگی منطقه از دیگر برنامه‌هایی بود که همزمان با حرکت این کاروان در مسیر اجرا شد.

همچنین در هنگام ورود کاروان نمادین بانوی کریمه اهل بیت (س) به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیهما توسط بالگرد با مشارکت هلال احمر حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت(س) گلباران شد.

بر اساس این گزارش: همزمان با ورود کاروان نمادین حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور هیأت‌های مذهبی، زائران، مجاوران،  و مدیران استان قم، اجتماع بزرگ فاطمیون نیز ساعت 10:30 صبح برگزار شد. با همکاری جامعه المصطفی العالمیه طلاب از 20 کشور آسیایی، آفریقایی، اروپایی و آمریکایی در این کاروان شرکت کردند.

مهدی اصفهانیان شهردار منطقه یک قم ، پیرامون آذین بندی برای استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت مصومه (س)، تصریح کرد: آذین بندی بلوار عماریاسر نیز به صورت ویژه صورت گرفت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha