شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: نگاه کنونی در دستگاه خدمت‌رسانی به زائران حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خرج نکردن و کم گذاشتن نیست، اما به دنبال این هستیم تا از ظرفیت‌های در اختیا، به عنوان امانت‌های الهی بیشترین استفاده را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در آیین رونمایی از دستاوردهای آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه قداست شهر مقدس قم قبل از ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به این شهر مورد توجه اهل بیت(ع) بوده است، تصریح کرد: اینکه ایشان قبل از رسیدن به قم از این شهر سراغ می‌گرفتند نشان می‌دهد که به جایگاه این شهر آگاه بودند.

وی با بیان اینکه وجود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در شهر قم به برکات این شهر افزوده است، تصریح کرد: بر اساس تعابیر مختلف که از ترویج گسترده علوم اسلامی در شهر مقدس قم خبر می‌دهد می‌توانیم به این نتیجه برسیم که این سرزمین از عنایت خاص اهل بیت برخودار است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: برای زندگی در سرزمینی خاص باید زندگی و رفتاری خاصی نیز داشته باشیم به همین علت مردم شهر مقدس قم باید تلاش کنند تا خود را به ویژگی‌های مورد نظر نزدیک کنند هر چند در دوره‌های مختلف با رشادت‌ها و عملکردهای خود سبب سربلندی شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها قدردان همه افرادی هستند که در این سرزمین به زائران خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه در طول سال به ویژه روز 23 ربیع‌الاول باید گزارش عملکرد خود را به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ارائه دهیم، گت: اگر کار بر اساس دقت و مدیریت صحیح باشد مورد قبول ایشان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه کنونی در دستگاه خدمت‌رسانی به زائران حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خرج نکردن و کم گذاشتن نیست اما به دنبال این هستیم تا از ظرفیت‌های در اختیار به عنوان امانت‌های الهی بیشترین استفاده را داشته باشیم و بتوانیم به اتکا به نیروهای درون و کاهش هزینه‌ها برسیم و خدمت‌های گسترده‌تری را برای زائران دنبال کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در حوزه خدمات‌رسانی به مردم نباید به دنبال افزایش سرعت کار برای دادن گزارش و در نتیجه افزایش هزینه‌ها باشیم، مطرح کرد: اقتصاد مقاومتی فقط به دوران محاصره و تهدید اختصاص ندارد بلکه اقتصادی بر پایه درون‌زایی و متکی بر مجموعه داخلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha