سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ رونمایی از دستاوردهای جدید آستان کریمه اهل بیت(س)

مدیر کتابخانه و موزه آستان حضرت معصومه(س)، گفت: طی سال جاری در مجموع، کتاب‌هایی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی ‌کرمانشاهی ظهر امروز در آیین رونمایی از دستاوردهای جدید آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت فرهنگی و هنری آستان مقدس به مدیریت کتابخانه و موزه تغییر عنوان داشته است، اظهار کرد: ۲۵۰عنوان منبع در کتابخانه وجود دارد که ۱۰درصد این منابع در سال جدید اضافه شده است.

وی اضافه کرد: امسال در مجموع کتاب‌هایی به ارزش ۶۰۰میلیون تومان به کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اهدا شده است.

مدیر کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، تصریح کرد: فهرست قرآن‌های چاپی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تهیه شده است و در اختیار عموم پژوهشگران و محققان علاقمند قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کتابخانه آستان مقدس در گروه ده کتابخانه جامع کشور است، عنوان کرد: در ایران کمتر از ده گنجینه قرآن داریم که گنجینه کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در میان این گنجینه‌ها، آثار ارزشمندی را به خود اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام محمدی کرمانشاهی یادآور شد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم همایش ویژه‌ای را در راستای معرفی دستاوردهای موزه، کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برگزار کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha