پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست مسئولان خبرگزاری حوزه با مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه /حوزه دارای ظرفیت های بالایی است که بر بسیاری از مردم ناشناخته است و دفتر خبرگزاری حوزه می تواند اطلاع رسانی مناسبی از فعالیت ها و خدمات حوزویان برای عموم جامعه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر خبری خبرگزاری حوزه در استان سمنان که با حضور آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، اظهار داشت:حوزه دارای ظرفیت های بالایی است که بر بسیاری از مردم ناشناخته  است و دفتر خبرگزاری حوزه می تواند اطلاع رسانی مناسبی از فعالیت ها و خدمات حوزویان برای عموم جامعه داشته باشد.

وی ابراز داشت: حوزه مادر تمام نهادهای فرهنگی کشور است و حوزویان و روحانیون در این نهادها مشغول به فعالیت می باشند و این  افتخاری برای ماست.

مدیر حوزه علمیه سمنان خاطرنشان ساخت: قداست حوزه بر پایه معارف الهی است و با فقه و اصول و مبدأ هستی سروکار داشته و همین راه را ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد خاطرنشان ساخت: ان شاءالله امروز دفتر خبرگزاری حوزه با حضور آیت الله شاهچراغی، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی و مسئولان این خبرگزاری افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: از تمام مدیران و طلاب مدارس علمیه سمنان درخواست داریم از ظرفیت دفتر خبرگزاری حوزه در این استان استفاده نموده و همکاری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه سمنان گفت: امروز یک هزار و 100 طلبه در این استان در سه سطح یک، دو و سه مشغول به تحصیل بوده و تعداد مبلغان ما نیز قریب به 200 طلبه برادر و خواهر می باشد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد در پایان پیام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه که به مناسبت افتتاح دفتر این خبرگزاری صادر شد را قرائت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha