جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آغاز همایش حوزه بین الملل، حوزه تمدن ساز

حوزه/ فعال عرصه تبلیغ بین الملل بر لزوم تاسی از نگاه مترقی مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده طلاب از ظرفیت های بین المللی برای سوق دادن امور به سمت حوزه تمدن ساز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام فتحی از فعالان تبلیغ بین الملل در همایش بین الملل، حوزه تمدن ساز، گفت: مقام معظم رهبری بیان فرمودند، لازم هست که هدف بلند ترسیم شود و این هدف بلند نمی تواند چیزی کمتر از ایجاد تمدن درخشان اسلامی باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب با توجه به این نگاه عمیق مقام معظم رهبری و لزوم نگاه عالمانه با این مساله، طلاب را به نگاه عالمانه و اجتهادی به عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و بین المللی سوق می دهند.

این فعال عرصه بین الملل تصریح کرد: رهبر انقلاب بر لزوم مدد یافتن از امدادهای الهی و سنت های آفرینش را از مهمترین عوامل غفلت زدایی از مسیر کار طلاب می دانند.

حجت الاسلام فتحی اظهارکرد: با توجه به فعالیت های گسترده در عرصه بین الملل، ایجاد مرکز پژوهش های بین الملل با دو رویکرد ضروری است که شامل رویکرد توصیفی و تعیین راهبردهای کلان با همکفری فعالان این عرصه خواهد بود.

وی افزود: هر کاری که در عرصه بین المللی انجام می شود باید با رویکرد انقلابی انجام شود، زیرا این رویکرد بسیار قوی است و انعکاس بسیار موفقی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha