شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ، مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، با بیان اینکه تعامل حوزه و دانشگاه راهبرد جدی حوزه علمیه ایلام است، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌ها که باید با ظرافت و دقت خاصی پیگیری شود مسئله «وحدت حوزه و دانشگاه» می‌باشد؛ چراکه این دو نهاد مقدس و تاثیرگذار در جامعه هر چه با هم وحدت و تعامل داشته باشند، سطح تأثیرگذاری آن‌ها در جامع بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه این استان، با اشاره به روایات مختلفی در خصوص اخلاص و توکل، اظهارداشت: توکل به خداوند انسان را در مقابل مشکلات پیروز کرده و اخلاص در کار برکت به دنبال خواهد داشت.

وی به برنامه‌های اولویت‌دار انجام شده و پیش روی این مجموعه اشاره کرد و با بیان اینکه باید دنبال برنامه‌ها و راهکارهای بیشتر برای تعامل و ارتباط با دانشگاهیان باشیم، افزود: از مهم‌ترین برنامه‌ها که باید با ظرافت و دقت خاصی انجام گیرد «وحدت حوزه و دانشگاه» می‌باشد؛ چراکه این دو نهاد مقدس و تاثیرگذار در جامعه هر چه با هم وحدت و تعامل داشته باشند، سطح تأثیرگذاری آن‌ها در جامع بیشتر خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه ایلام، با اشاره به ضرورت ارتباط متقابل اساتید حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: ما نباید فراموش کنیم که دشمنان برای این دو نهاد برنامه داشته و می‌خواهند حوزه‌ها را سکولار و دانشگاه را از انقلاب و تفکرات امام و رهبری دور کنند؛ به همین دلیل مدیران، اساتید، طلاب و دانشجویان باید مراقب حیله‌ها و نقشه‌های دشمنان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت جدید رژیم جعلی اسرائیل، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، نشانه عجز استکبار جهانی بوده و تا انقلاب اسلامی پابرجاست، این رویداد شوم، به وقوع نخواهد نشست.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان اظهارداشت: امیدواریم که جهان اسلام با خیزش انقلابی خود این غده سرطانی را به زودی از روی کره زمین محو کند و این حرکت نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا مقدمه نابودی اسرائیل و همدستانش در منطقه را فراهم آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha