پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

حوزه/ همزمان با هفته پژوهش، نشست های علمی تخصصی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درحاشیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به مناسبت هفته پژوهش، نشست های علمی ای را در حاشیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این پژوهشگاه در مرکز همایش های غدیر برگزار می کند.

کرسی ترویجی «اصول و روش های پاسخگویی به شبهات اعتقادی از منظر معصومان(ع)» یکشنبه 25 آذرماه از ساعت 18 تا 20، کرسی نقد«نقش انگیزه و محتوا در حلیت و حرمت هنر» 26 آذرماه از ساعت 8 تا 10 برگزار خواهد شد.

کرسی نقد «رشد معنوی در میراث اهل بیت(ع)» دوشنبه 27 آذرماه از ساعت 8 تا 10، نشست تخصصی «هنر و حقیقت» در همین روز از ساعت 18 تا 20، میزگرد «مساله شناسی کارآمدی جمهوری اسلامی ایران» سه شنبه 28 آذرماه از ساعت 8 تا 10 در حاشیه دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

کرسی نقد «تشیع در اندلس» سه شنبه 28 آذرماه از ساعت 15 تا 17 و کرسی نقد «دلالت های قرآنی برای صورت بندی مفهوم امت اسلامی در مناسبات جهان اسلام» در همین روز از ساعت 18 تا 20 و نشست علمی«ظرفیت های اخلاق گستری حوزه علمیه به منظور کاهش منازعات حقوق شهروندان» پنج شنبه از ساعت 8 تا 9:30 برگازار خواهد شد.

این کرسی ها و نشست های علمی از 25 تا 30 آذرماه در حاشیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مرکز همایش های غدیر واقع در قم، ابتدای خیابان معلم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha