جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسسه دارالعرفان شیعی

حوزه/ همزمان با افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای مراکز علمی پژوهشی حوزه، انتشارات دارالعرفان تحت اشراف استاد حسین انصاریان با ارائه ۱۲۰ جلد کتاب در۸۰ عنوان پژوهشی نخستین حضور خود را تجربه کرد.

حجت الاسلام سیدعلی بطحائی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهارداشت: در این نمایشگاه که به همت معاونت پژوهشی حوزه های علمیه و مراکز و موسسات فرهنگی برپا شده است از امروز ( شنبه ۲۵ آذر) همزمان با آغاز هفته پژوهش تا ۳۰ آذر از ساعت 9 تا 19میزبان علاقه مندان خواهد بود.

معاون پژوهشی موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان افزود: انتشارات دارالعرفان در این نمایشگاه با تمامی منشورات خود شامل 120 جلد کتاب در 80عنوان که بیش از 20 عنوان آن برای اولین بار و یا با اضافات تجدید چاپ شده است، حضور دارد.

وی ادامه  داد: « اسلام دین آسان»، « علی و حق»، « یتیم»، « سیمای نیکان »، « جاهلیّت »، « نظام خانواده در اسلام»، « حلال و حرام مالی »، « توبه، آغوش رحمت »، « فرهنگ مهرورزی »، « مروری بر مقتل سید الشهدا(ع) »، « تمرین بندگی »، « تفسیر حکیم »، « شرحی بر دعای کمیل »، « راه و رسم رستگاری»، « گوهر شکیبایی»، « آیین اشک و عزا در سوگ سید الشهدا»، «جایگاه انسان در نظام آفرینش»، « عبودیت و دینداری در پرتو قرآن»، « عناصر شخصیت انسان» از جمله عناوین جدید موسسه می باشد.

حجت الاسلام بطحائی گفت: این نمایشگاه، نمایش خوبی از فعالیت‌های سال‌های اخیر مراکز علمی و پژوهشی ارائه می کند، در سنوات گذشته نمایشگاه‌های مربوط در حوزه، یکی در سال ۱۳۷۴ در مجتمع امام خمینی(ره)، نمایشگاه مشکات  در سال ۱۳۸۹ بوده است که از هر دو نمایشگاه مقام معظم رهبری بازدید کرده‌اند، شایان ذکر است که از سال ۱۳۸۹ تاکنون نمایشگاهی برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز در مصلای قدس برپا شده است، تاکید کرد: در طول این ۷ سال، بدون تردید مراکز پژوهشی دستاوردهای خوب و قابل قبولی داشتند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، غرفه انتشارات دارالعرفان در راهروی اصلی مصلی غرفه 38 میزبان علاقه مندان می باشد.

برای اطلاع از جدیدترین آثار استاد انصاریان و منشورات موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان به نشانی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.erfan.ir/farsi/book/

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha