جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر تجری

حوزه/ نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور جهادی روحانیون در مناطق زلزله زده، با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال سیاه نمایی است، گفت: کمرنگ کردن خدمات سپاه و ارتش به زلزله زدگان ظلم به نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر فرهاد تجری، نماینده مردم سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب، صبح امروز در نشستی با روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین که در روستای زلزله زده بابا اسکندر از توابع شهرستان سر پل ذهاب برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین، گفت:  این عالم ربانی گام های بلندی را در راه اهداف الهی برداشت و شاگردان بسیاری را در مکتب  اسلام تربیت کرد.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب ادامه داد:در جریان زلزله اخیر در استان کرمانشاه مردم قزوین و علما و روحانیون، با حضور در این مناطق، روحیه مضاعفی به آسیب دیدگان این حادثه دلخراش بخشیدند که جای قدردانی است.

 تجری با بیان اینکه از لحظه وقوع حادثه، دستگاه‌های متولی نظیر اورژانس کشور، وارد مناطق حادثه‌دیده شدند. بیان داشت: از همان دقایق اولیه، ساماندهی مجروحان حادثه آغاز شد که این کار بالاتر از استانداردهای جهانی و با سرعت انجام شد.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان های ما یک بار به واسطه جنگ با خاک یکسان شده بود و مردم آن را بازسازی کردند، و مقام معظم رهبری در زمان جنگ در این منطقه حضور داشتند و اقتضائات منطقه را می شناسند و حضور معظم له در منطقه باعث دلگرمی بود، و تذکرات ایشان در مورد خلاء های موجود می تواند برای حل مشکلات زلزله زدگان کارگشا باشد.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال سیاه نمایی است، بیان داشت: مردم ایران، نهاد ها و دستگاه ها، سپاه و ارتش همه پای کار بودند و به مردم زلزله زده کمک شایان توجهی کردند، به ویژه سپاه استان قزوین که توانسته در این مدت که 30 روز از این حادثه دلخراش گذشته خدمات خوب و ارزشمندی به روستاهای قره بلاغ اعظم و بابا اسکندر انجام دهند که باید سپاسگزار این عزیزان  باشیم، چرا که کمرنگ کردن کار سپاه و ارتش ظلم به نظام است و جا دارد از همه نیرو های مسلح و انتظامی تشکر کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha