سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
داوود محمدی

حوزه/ رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در زلزله اخیر سپاه و ارتش با تمام توان به کمک زلزله زدگان شتافتند ونقش محوری داشتند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر داوود محمدی، صبح امروز در دیدار با مدیر و روحانیون حوزه علمیه قزوین در روستای زلزله زده قره بلاغ اعظم از توابع  شهرستان سرپل ذهاب، به کمک رسانی بی نظیر ملت ایران از سراسر کشور به مردم آسیب دیده از زلزله اشاره کرد و گفت: مردم ایران پس از زلزله، وحدت واقعی و عملی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که آنها بهتر می توانند وحدت مسلمین را نشان دهند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: در مرحله امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان شاهد یک وحدت و همدلی گسترده میان ایرانیان بودیم، بنابراين بیاییم این وحدت را در مرحله سازندگی و بازسازی نیز به کار بگیریم.

وی ادامه داد: پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب نقطه آغاز این وحدت بود و بازدیدی که معظم له از منطقه داشتند موجب تسکین آلام و قوت قلب حادثه دیدگان شد و یک نقطه عطف بود.

محمدی یادآور شد: این مردم زلزله زده 8 سال تمام در دوران دفاع مقدس از مرزهای میهن دفاع کردند و حضور گسترده مردم برای کمک به آسیب دیدگان، نوعی ادای دین به این جانفشانی ها بود.

نماینده مردم قزوین ،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  امداد رسانی به خاطر خداوند و با هدف الهی همراه با اخلاص، باعث نزول برکت در زندگی شده و شاید این برکت در فردی که به او امدادرسانی می شود اثر گذاشته و باعث تغییر و تحول روحی او شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جریان زلزله اخیر همه مسئولان و دولتمردان با همراهی و مشارکت نیروهای نظامی، انتظامی، طلاب و روحانیون ، آستین همت بالا زدند و با یاری رساندن به زلزله زدگان، منشا خیر و برکت فراوان شدند.

وی، حضور مدیران و اساتید حوزه علمیه قزوین در مناطق زلزله زده را بسیار با اهمیت دانست و بیان داشت: حضور روحانیون در روستا های زلزله زده بسیار اثر گذار بوده و امیدواریم این حضور همچنان تداوم داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha