شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیری

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جلسه توجیهی طرح آموزش سبک زندگی اسلامی برای مربیان خواهر در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،حجت الاسلام حسن امیری با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های امروز مقام معظم رهبری رفع آسیب های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است، در همین راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی با محوریت بقاع متبرکه شاخص و تبدیل امامزادگان به قطب های فرهنگی در نظر دارد تا در مرحله اول طرح آموزش سبک زندگی اسلامی را با همکاری و مشارکت مربیان متخصص و آموزش دیده، در جوار حرم مطهر امامزاده محسن(ع) اصفهان، امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان و مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان اجرا کند.

وی در ادامه افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اعلام فراخوانی اقدام به گزینش تعدادی مربی از بین مراجعه کنندگان که در حوزه های علمیه تحصیل کرده بودند، نمود و 18 نفر مربی خواهر برای اجرای این مرحله انتخاب شدند که همه آنان به شهر مقدس قم اعزام و پس از گذراندن دوره های تخصصی، مدرک مربی گری برای اجرای این طرح را از سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این طرح در سه بخش مهارت های فردی، مهارت های ازدواج و تحکیم خانواده و مهارت های تربیت فرزند در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود.

حجت الاسلام امیری اضافه کرد: این طرح از اواسط دی ماه سال جاری به صورت رسمی در جوار بقاع متبرکه  آغاز می شود و افراد علاقمند برای شرکت در کلاس های این دوره آموزشی می توانند به امامزادگان مذکور مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی در پایان گفت: با هدف توجیه مربیان مجری طرح نشست توجیهی برای آنان در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha