چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهید مهدی ایمانی فردویی

حوزه/ پیکر مطهر شهید مهدی ایمانی، شهید مدافع حرم و خادم حرم بانوی کرامت، پس از تشییع با شکوه مردم، در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیکر مهدی ایمانی، شهید مدافع حرم، عصر امروز با حضور گسترده مردم و خادمان حرم بانوی کرامت از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر تشییع شد.

شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم، پس از ورود به حرم مطهر، در صحن امام رضا علیه‌السلام به سوگواری پرداختند. حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس، آیت الله حسینی بوشهری، عضو خبرگان رهبری و امیرآبادی، نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

پس از برگزاری مراسم سوگواری که با مداحی حاج مهدی سلحشور، حاج سید علی حسینی نژاد و حاج حسن اسداللهی همراه بود، پیکر این شهید مدافع حرم بر گرد مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها طواف داده شد و پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، در مقبره شهید مفتح در صحن امام رضا علیه‌السلام آرام گرفت.

بر اساس این گزارش: مجلس یادبود شهید ایمانی، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha