چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار ستادبرگزاری هفته منابع طبیعی با مدیر حوزه های علمیه کرمان

حوزه/ اعضای ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی، در نشستی با مدیر و مسئولان حوزه‎ علمیه استان، راهکارهای تقویت همکاری ها و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، اعضای ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی به نمایندگی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، در نشستی با مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان، راهکارهای تقویت همکاری ها را بررسی کردند.

این دیدار با حضور حجج اسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان، سید قاسم معصومی کارشناس معاونت تبلیغ، روح الله زمزمزاده معاون امور طلاب و دانش آموختگان مدیریت حوزه استان و آقایان جعفر امیر کهریزکی، رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی، جواد لشکری کارشناس اداره کل منابع طبیعی و حجت الاسلام سید امیر موسوی مسوول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در اداره کل منابع طبیعی کرمان بر گزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به جایگاه ویژه حوزههای علمیه در میان اقشار مختلف مردم و همچنین اهمیت منابع طبیعی،  مدیریت حوزه استان همکاریهای لازم را با اداره کل منابع طبیعی در هفته منابع طبیعی، در اسفند ماه سال جاری طی یک برنامه مشترک و با استفاده از روحانیون سراسر استان انجام دهد تا گامی مهم در ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در عموم مردم برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha