جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام زین‌العابدین گلایری - سمنان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) مهدی‌شهر با بیان اینکه راه اندازی دفاتر خبرگزاری حوزه در استان ها اقدامی کاربردی است، گفت: عدالت رسانه‌ای و توازن در پوشش اخبار، محبوبیت و مقبولیت خبرگزاری حوزه را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از سمنان، حجت‌الاسلام زین‌العابدین گلایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان سمنان به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) مهدی‌شهر با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری رسمی حوزه، اظهار داشت: فعالیت خبرگزاری رسمی حوزه به‌عنوان یک خبرگزاری ارزشی و واقع‌گرا و تخصصی در حوزه دین در جمع رسانه‌های کشور یک اتفاق خوبی محسوب می‌شود که چند سالی است از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دنبال می‌شود.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) مهدی‌شهر تصریح کرد: بسط و گسترش دفاتر نمایندگی خبرگزاری رسمی حوزه در استان‌ها یک رویداد مهم در جهت پوشش اخبار و رویدادها حوزه‌های علمیه و بلندگویی رسا برای صدای روحانیت استان‌های کشور است.

وی افزود: فعالیت خبرگزاری رسمی حوزه در استان سمنان را به فال نیک گرفته و از تداوم فعالیت این رسانه حوزوی و تخصصی در حوزه دین استقبال می‌کنیم و همراهی با رسانه حوزوی را از وظایف خود می‌دانیم.

حجت‌الاسلام گلایری با بیان اینکه نگاه جامع به حوزه استحفاظی در خبرگزاری حوزه استان سمنان رعایت شده است و به دنبال پوشش اخبار از شرق تا غرب استان هستند، خاطرنشان کرد: عدالت رسانه‌ای و توازن در پوشش اخبار محبوبیت خبرگزاری را افزایش می‌دهد که این مهم را خبرگزاری حوزه در استان سمنان رعایت کرده است.

وی افزود: باوجود نیروی کم انسانی در مجموعه خبرگزاری حوزه در استان سمنان رعایت عدالت رسانه‌ای و توازن در پوشش اخبار در منطقه و اهتمام این رسانه نسبت به پوشش فراگیر اخبار، جای تقدیر و تشکر ویژه را دارد.

خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان سمنان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حسن عنایت مسؤولان ارشد خبرگزاری رسمی حوزه و مدیر حوزه علمیه استان در راستای فعالیت حرفه‌ای این رسانه حوزوی و تخصصی در حوزه دین در استان سمنان اظهار داشت: اهمیت جایگاه خبر و رسانه در عرصه امروزی بر همگان مشخص بوده و بر هیچ‌کس پوشیده نیست و بسیار خرسندیم که شاهد حضور فعال صدایی توانا و رسانه حوزوی و تخصصی در حوزه دین به نام خبرگزاری رسمی حوزه در فضای رسانه‌ای کشور هستیم.

ناصر مؤمنیان تصریح کرد: دفاتر استانی خبرگزاری رسمی حوزه با هماهنگی سایر گروه‌های خبری خبرگزاری رسمی حوزه، تلاش دارند تا فراتر ازآنچه در قم به‌عنوان مرکز رویدادهای مهم حوزوی کشور رخ می‌دهد، عدالت رسانه‌ای و توازن در پوشش اخبار را در کشور برقرار و رویدادهای خبری را در تمام حوزه‌های علمیه سراسر کشور پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری رسمی حوزه تمامی اخلاق حرفه‌ای رسانه را رعایت کرده است، گفت: رسانه حوزوی خبرگزاری رسمی حوزه زبان گویا و چشمان بینای روحانیت انقلابی و ارزشی سراسر کشور به‌عنوان قشر تأثیرگذار جامعه است و از این قشر مؤثر در جامعه حمایت می‌کند.

مومنیان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی استودیو خبرگزاری رسمی حوزه جهت ضبط و پوشش خبرها و مصاحبه‌های تصویری، کادرسازی رسانه ای با برگزاری دوره‌های خبرنویسی ویژه طلاب و روحانیون، برگزاری کارگاه شناخت رسانه و مطبوعات، و... از جمله برخی از برنامه‌های خبرگزاری حوزه در استان سمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha