سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه یزد از راهیابی ۵۰ اثر طلاب یزدی به نهمین دوره جشنواره کشوری علامه حلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از یزد، حجت الاسلام محمد فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه یزد، ظهر امروز در آئین اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی در یزد با اشاره به اینکه دی ماه سال گذشته زمان ارسال فراخوان به جشنواره پایان یافت، گفت: تعداد 1053اثر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره علامه حلی در یزد ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: از نظر تعداد نسبت به دومین دوره نزدیک به 40 درصد رشد داشته ایم، اما حوزه ی خواهران یک جهش مضاعفی را داشت و قریب دو برابر اثر را در سامانه ی جشنواره ثبت کردند.

حجت الاسلام فیاضی اضافه کرد: از مجموع مقالاتی که به جشنواره ی علامه حلی رسید 865 اثر به دوره ی تفصیلی راه یافت و برای بار دوم مورد ارزیابی قرار گرفت که در این دوره از 82 مقاله ، 4 کتاب و 5 پایان نامه برادران بود که حائز رتبه ی تقدیر شدند و در بخش اهران 315 مقاله ، 60 تحقیق و 36 پایان نامه بود که مجموعا 84 اثر حائز رتبه و شایسته ی تقدیر شناخته شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد با بیان اینکه یکی از نکاتی که حائز اهمیت در این دوره از راه یابی 50 اثر استانی به مسابقات کشوری است، تصریح کرد: این یک جهش مناسبی بود در بین جشنواره ها ی استانی که در 13 استان کشور برگزار می شد استان یزد بیشترین آثار ارسالی را فرستاد.

این مقام مسئول در پایان گفت: امید است با همت عزیزانی که به عنوان کادر و مسئولین حوزه های برادران و خواهران هستند همچنان که مقام معظم رهبری در تاکیدات بسیاری نسبت به مسئله پژوهش که می فرمایند اگر بتوانید این کارهای پژوهشی حوزه به عنوان منظومه ی کاملی بوجود آید تا تمام نیازهایی را که حوزه متصدی آن است و به آن اهتمام دارد پوشش دهد، این چیزیست که باید به آن برسیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha