پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، گفت: بانوان طلبه یزدی بیش از هشتصد اثر از هزار اثر ارسالی جشنواره علامه حلی استان و بیش از ۸۰درصد از برگزیدگان اول‌ تا سوم را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام‌والمسلمین محمد کارگر شورکی در حاشیه برگزاری سومین جشنواره بزرگ استانی علامه حلی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: امسال بیش از هزار اثر پژوهشی از خواهران و برادران طلبه به سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) رسید.

وی تصریح کرد: تاکنون ارسال این تعداد اثر، در یک‌سال به این جشنواره بی‌سابقه بوده و در بخش خواهران، ۸۶۵ اثر پژوهشی از سوی بانوان طلبه یزدی ارسال شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، افزود: سال قبل، ۳۸۷ اثر از سوی خواهران به دومین دوره برگزاری جشنواره ارسال شد که ده نفر صاحب رتبه استانی و یک نفر در سطح کشوری شایسته تقدیر شدند.

*۱۴۶۰اثر پژوهشی مجموع تلاش بانوان طلبه در سه سال اخیر

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، رشد ارسال آثار امسال را نسبت به سال گذشته، ۱۳۰درصد عنوان کرد و گفت: مجموع آثار ارسالی بانوان طی سه جشنواره استانی اخیر، ۱۴۶۰ اثر بوده است.

وی ادامه داد: اگر این آثار، آماده‌سازی و چاپ شود، شاهد تحول عظیم و خدمت بزرگ در حوزه نشر فرهنگ ناب اسلامی از سوی خواهران حوزوی خواهیم بود و نوید بخش آینده درخشانی برای آنان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با قدردانی از پژوهشگران بیان کرد: از نظر ما همه کسانی که دست به قلم شده اند و اثری خلق کرده اند، ممتازند و از باب ادب و انجام وظیفه، لوح تقدیر اهدا شده است.

*37 نفر از بانوان یزدی حائز رتبه های اول تا سوم شدند

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین کارگر شورکی خاطرنشان کرد: به ۸۳نفر از خواهران که جزء صد نفر نخست برگزیدگان جشنواره استانی هستند، لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

وی اعلام کرد: ۴۵نفر با توجه به نظر هیئت داوران، حائز کسب رتبه های اول تا سوم شده اند که از این تعداد، ۳۷ نفر را بانوان تشکیل می دهند و ۴۸ نفر هم شایسته‌تقدیر شناخته شده اند که اکثریت از بانوان هستند.

بر پایه این گزارش، آثار برتر پژوهشی برای رقابت با دیگر آثار پژوهشی به نهمین دوره جشنواره کشوری علامه حل(ره) راه یافتند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha