سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام جباری

حوزه/ مدیر کل امورفرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: در سال گذشته ۳۳ هزار نفر از فرزندان ممتاز روحانیون مورد تشویق قرار گرفتند که در شش ماهه اول امسال این رقم به ۳۷ هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام صادق جباری، صبح امروز در کارگاه «مهارت های فرزند پروری» که در سالن اجتماعات حسینیه امام زاده حسین (ع) برگزار شد به نقش ارزشمند خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و گفت:  اگر در خانواده ای آرامش واحترام به همدیگر و صداقت  وجود داشته باشد، یک خانواده موفق در جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به این که امروز روحانیت در صف اول عرصه های مختلف این نظام برآمده از خون شهدا است، گفت: طلاب و روحانيون در ارتقاء فرهنگ دينی و سلامت انديشه مردم نقش بی‌بدیلی دارند و در پاسداری از حوزه فرهنگی و دينی جامعه تلاش می‌کنند و قطعا همراهی همسران آنان، تاثیر ویژه در انجام موفق رسالت های تبلیغی روحانیون دارد.

مدیر کل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه، با اشاره به به برنامه های این مرکز برای خانواده های طلاب و روحانیون، ادامه داد: مرکز خدمات امروز در سراسر کشور به صورت مساوات و عدالت کار فرهنگی و خدماتی و رفاهی را برای خانواده ها و فرزندان روحانیت انجام می دهد.

حجت الاسلام جباری، به تشویق فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: برنامه تشویق فرزندان ممتاز حوزویان در چند سال اخیر به خوبی در همه استان ها اجراء و مورد استقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 33 هزار نفر از فرزندان ممتاز روحانیون مورد تشویق قرار گرفتند که در شش ماهه اول امسال این رقم به 37 هزار نفر افزایش یافته و با دستور مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، این نوع برنامه ها با قوت بیشتری در همه استان ها و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha